Teemme perusteellisen analyysin myyntiosastostasi tunnistaaksemme vahvuudet ja heikkoudet, mahdollisuudet ja haasteet. Arvioimme myyntiprosessisi, liidien hallinnan, neuvottelutekniikat jne.
AMOA:n roolissa varmistamme kaikki suunnittelun, rakentamisen ja toteutuksen vaiheet, jotka liittyvät tietojärjestelmien uudistamisprojekteihin, jotka perustuvat ohjelmistopaketteihin:
- Ohjelman määrittely, ratkaisun valintaan liittyvä apu, projektin organisointi ja projektin vaikutusanalyysi suunnitteluvaiheessa
- Avustaminen liiketoiminnassa ratkaisun toteuttamisessa (suhteiden hallinta integraattoriin, tarpeiden ilmaiseminen, testauksen avustaminen, toiminnallisten vaatimusten laatiminen, käyttäjien koulutus) sekä päivittäisen toiminnan valmistelu (toiminnallisen hallinnan ja sisäisen tuen organisointi, ylläpitopalveluntarjoajan valinta)
- Yhteenvetojen laatiminen ja kokemusten palautteen antaminen projektin jälkeisessä vaiheessa